[X360] Kopiowanie i nagrywanie gier
Weryfikacja obrazu
Zanim jednak przystąpimy do wypalania obrazu bezwzględnie należy sprawdzić poprawność wykonanego obrazu. Do tego celu posłuży specjalnie napisany program abgx360.
abgx360 (testowane na wersji 1.0.2) (Win32)
1.) Uruchamiamy program i wczytujemy nasz obraz gry *.iso (wybierając z menu "File" -> "Open", klikając w niebieską ikonkę z folderem lub wciskając CTRL+O).
2.) Tak jak na obrazku niżej, zaznaczamy "Disable Writes" ponieważ w razie niepomyślnej weryfikacji obrazu i tak nie będziemy go przebudowywać/patchować tylko robić na nowo.
Jeśli szkoda nam czasu i liczymy się z ewentualnym zbanowaniem konsoli w przyszłości, można tego nie zaznaczać, dodatkowo wybierając opcję "level 3" w "AutoFix Threshold" na zakładce "AutoFix".
3.) Po wszystkim klikamy w szeroki, granatowy panel na dole aplikacji z napisem "Launch". Uruchomi się właściwa aplikacja w cmd. Czekamy aż pojawi się komunikat: "Press any key to exit . . .".
Niestety abgx360 nie jest doskonały co widać na powyższym screenie. Wg. niego mój Call of Duty - Modern Warfare 2 jest kopią 1:1, (o czym informują nas komunikaty "Stealth check passed!" i "All CRCs match"), a tak niestety nie jest! Program pobierana plik INI, na podstawie którego porównywane są sumy kontrolne poszczególnych danych z tym co znajduje się w obrazie.
Dlatego nie należy ślepo wierzyć tego typu aplikacjom, a śledzić scenowe serwisy informacyjne - może się bowiem okazać, że Microsoft wraz z nowymi grami wprowadził nowe zabezpieczenia, których np. abgx360 jeszcze "nie obsługuje".
Ten artykuł komentowano 11 razy. Zobacz komentarze.