[XBX] Oldschool-owe FPSy - dla PC i Xboxa na jednej płycie
Quake III
Jako jedyny z portów na Xboxa, nie doczekał się w pełni grywalnej
wersji. Nie ma zresztą czemu się dziwić: z 64MB RAM (na 128 nie
testowałem) nie wiele da się wycisnąć. Podczas gry z kilkoma botami,
rocket launcherami "w obrocie" i większych mapach, animacja potrafi
porządnie chrupnąć co skutecznie zniechęca do dalszej rozgrywki.
Quake 3: Arena - Xbox Port
1.) Z wersji na PC przerzucamy wszystkie *.pk3 do folderu baseq3 w naszym programie:
PAK0.PK3
PAK1.PK3
PAK2.PK3
PAK3.PK3
PAK4.PK3
PAK5.PK3
PAK6.PK3
2.) Po uruchomieniu na konsoli programu, zostaniemy
poproszeni o wpisanie cdkey-a. Na szczęście nie trzeba tego robić (-na
szczęście- dla osób nie posiadających klawiatury/przerobionych portów
XUSB) - wystarczy najechać prawym analogiem (który pełni funkcję myszki)
na panel Accept i zatwierdzić przyciskiem "A" na padzie.
3.) Zanim przystąpimy do gry, warto odwiedzić opcje konfiguracji (System -> Xbox):
Emulate Mouse - Right stick
Polecam zostawić, prawa gałka sprawdza się idealnie w swojej roli.
Stick Sensitive
Czułość obu gałek, polecam ustawić mniej więcej na środku skali. Na
wyższych poziomach trudności niż "Bring It On" okaże się bardzo
przydatna.
Texture Filter
Do wyboru mamy:
Point
Linear
Anistropic
Quincunx [?]
Gaussian Cube
Polecam Anizotropowe, ewentualnie liniowe. DajÄ… najlepszy efekt wizualny.
Flicker Filter
Delikatne rozmazanie ekranu mające na celu zniwelować flickering (migotanie krawędzi). Osobiście ustawiam na "0" lub "1".
Soft Display
Przyznam, że nie wiem do czego służy ta opcja. Po jej wyłączeniu nie zauważyłem, aby cokolwiek uległo zmianie.