Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[XBX] Oldschool-owe FPSy - dla PC i Xboxa na jednej płycie

Quake II



W przypadku Quake II do wyboru mamy dwa programy: Quake2x i Quake2x-LE.

Pierwszy jest idealną "konwersją", w której nie uświadczymy żadnych irytujących bugów, glitchy i artefaktów. Repi oparł cały projekt na XDK, co między innymi zaowocowało wsparciem dla AA, rozmazywaniem tekstur i reszty efektów jakimi Quake II cieszy się na PC. Dodatkowo można skorzystać z własnego soundtracku, który musi być w formacie *.wma (pliki nazywamy 01.wma, 02.wma itd. - wrzucamy je do folderu music w głównym katalogu programu).

Drugi oparty jest na SDL przez co wyglądem przypomina starego Quake. Port Lantusa pozwala wybrać (tak jak w przypadku QuakeX Launchera) Mission Packi i różne mody. Wiele nie testowałem: zaledwie jeden mod Wasteland Warrior - The Legend of Oasis i dwa, oficjalne MP. Pierwszy wiesza się po kilku chwilach, w Ground Zero nie zjeżdża pierwsza winda, zaś w The Reckoning nie da się aktywować przycisku otwierającego przejście do Intelligence Center.


1.) Podobnie jak w przypadku Quake'a, należy przekopiować wszystkie munge'e do odpowiedniego folderu:
  • baseq2\pak0.pak
  • baseq2\pak1.pak
  • baseq2\pak2.pak
  • baseq2\pak3.pak
  • baseq2\pak4.pak
  • baseq2\pak8.pak

2.) Pliki z FMV kopiujemy do folderu video:
  • baseq2\video\idlog.cin
W przypadku Mission Packów czy modów oczywiście nie do baseq2 tylko do innego folderu (odpowiednio dla danego MP). np:

Dla Ground Zero:
  • rogue\video\logo.cin
  • rogue\video\rend.cin
  • rogue\video\reu1_.cin
  • rogue\video\reu2_.cin
  • rogue\video\reu3_.cin
  • rogue\video\reu4_.cin
  • rogue\video\rintro.cin
Dla The Reckoning:
  • xatrix\video\idlog.cin
  • xatrix\video\logo.cin
  • xatrix\video\xin.cin
  • xatrix\video\xout.cin
  • xatrix\video\xu1.cin
  • xatrix\video\xu2.cin
  • xatrix\video\xu3.cin
  • xatrix\video\xu2.cin
  • xatrix\video\xu4.cin

3.) Z mapami postępujemy podobnie (uruchamiamy je tak samo i tą sama komendą co w przypadku Quake I).

np.: baseq2\maps\arma5.bsp


Komentarze


Peterpl - 27 Wrzesien 2007, 03:27:14
"Zrestetuj/Wy??cz konsol?"
Tego chyba t?umaczy? nie trzeba. ;)
- chyba trzeba :) powinno by? "Zresetuj"

Berion - 27 Wrzesien 2007, 11:20:02
Oczywi?cie - po?piech :D. Dzi?ki za zwrócenie uwagi. W tutorialu poprawi?em, skrypt poprawie wieczorem (screen te?).

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: