Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PS2] Exploit M.R. Browna

Instalacja za pomocą programów do cheatowania



Dla Action Replay MAX, GameShark, CodeBreaker lub Xploder:

1.) Powtarzamy wszystkie punkty z opisu obsługi Independence Compilera za wyjątkiem ustawień opcji Output file. Tym razem wybieramy "Memory Card (XPS)".
2.) Uruchamiamy PS2 Save Builder (Win9x-NT) (testowane na wersji 0.8) i otwieramy utworzony przez IC plik IsCentral.xps, który znajduje się w katalogu C:\IsCentral\.
3.) W menu File=>Save as... wybieramy w zależności od posiadanego programu do cheatowania w grach odpowiedni format save'a:
  • dla Action Replay MAX - *.max
  • dla GameSharka - *.sps
  • dla CodeBreakera - *.cbs
  • dla Xplodera - *.xps

UWAGA: proszę się nie sugerować plikami *.ico/*.sys, gdyż te widoczne na screenie powyżej są naszego autorstwa (thx @ffg)! Wygenerowane przez program IC są zupełnie inne.

4.) Tak spreparowanego save’a kopiujemy na pendrive'a.
5.) Uruchamiamy nasz program do cheatowania. Dla każdego procedura instalacji exploita będzie trochę inna:
  • dla Action Replay MAX - Memory Card Manager, zaznacz plik *.max i wybierz UNCRUSH to memory card.
  • dla Game Sharka - Memory Manager & Gamesaves, z menu, które pojawi się po naciśnięciu KÓŁKA, wybieramy Zip/Unzip Save.



  • dla Code Breakera - Device Manager, pendrive, zaznacz save'a wciskając X, wybierz DeCompress z menu, które pojawi się po naciśnięciu TRÓJKĄTA.


  • dla Xplodera V5 - Memory Manager & Gamesaves, z menu, które pojawi się po naciśnięciu KÓŁKA, wybieramy Zip/Unzip Save.



6.) Po rozpakowaniu na MC save'a z exploitem TD powinien uruchomić nasz program.


Komentarze


Lewis - 24 Styczen 2007, 18:36:19
Nareszcie co? co mo?e da? sporo rado?ci,tylko jedno ma?e ale-zak?adka "File"-jakie mam doda? pliki i foldery.Widniej?cy w okienku AHX.ELF-sk?d go mam pobra? i co to jest?

Berion - 27 Styczen 2007, 23:13:30
Nareszcie? Wi?cej z tym roboty ni? po?ytku :)

Jest napisane jak doda? plik/folder. A AHX to taki ma?y player trackerw amigowych. To nie jest dla Ciebie istotne.

konsolowiec-PS2 - 31 Styczen 2007, 15:23:45
Ma pytanie w jaki sposub odpali? piraty na expoilcie? Bo piszesz, ?e morzna odpala? kopie zapasowe gier ( rwnie? z dysku) ale niewiem w jaki sposb. W dodatku dzi?ki temu bajerowi morzna odpala? wy??cznie programy z karty(przynajmniej tylko to potrafie). Wi?c odpisz lub dodaj jaki? tortiular jak ko?ysta? z tego bajeru. Pozdro

Berion - 2 Luty 2007, 13:37:23
Piraty to nie ma tej stronie -_-

Za pomoc? trigger discu, w ko?cu po to jest oryginalna gra i "wyci?g" title.db.

mms_s8 - 4 Maj 2007, 22:32:01
sk?d wzi??? pliki sms19r2.elf
hdl08.elf
ahx.elf

mms_s8 - 5 Maj 2007, 17:28:47
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????

mms_s8 - 5 Maj 2007, 17:28:48
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????

mms_s8 - 5 Maj 2007, 23:47:41
sposob nie dziala nie da sie odpalic kopii gier mp3 i divx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berion - 6 Maj 2007, 11:09:07
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=71631

konsolowiec-PS2 - 11 Maj 2007, 09:29:21
Wydaje mi si?, ?e te expoilt da rad? odpala? tylko kopie zapasowe. Podkre?lam kopie zapasowe. Wi?c trzeba mie? orginaln? giere i dopiero podmieni? na kopie. Nieda si? chyba odpali? gier tak jak swap. Czyli wrzucam jeden orgina? i dzia?a ka?da kopia. Je?li si? myle to powiedzjak czy mo?e ten expoilt odpala? gry jak swap.

Berion - 21 Maj 2007, 17:16:02
Mo?e, oczywi?cie ?e mo?e :)

konsolowiec-PS2 - 24 Maj 2007, 13:09:16
Expoilt dzia?a w 100%. Odpalam gry uelfem. Dzia?aj? nawt gry na DVD9! Trzeba mie? jedynie gr? z odpowiednio du?ym TOC.

Berion - 15 Czerwiec 2007, 23:44:20
Niedawno ffgriever zmontowa? title.db wa??cy 4KB! i taki, ktry bootuje nie z MC, ale z Mass.

konsolowiec-PS2 - 4 Lipiec 2007, 15:24:32
Nie z MC lecz z mass (czy da si z hdd). Super, a jak to zrobi??

Berion - 4 Lipiec 2007, 21:40:32
Przecie mwi? ;]

Hmmm dobre pytanie.

Na razie to r?cznie w hexie, ale pogadam z ffg, mo?e dopisze jaki? user friendly program.

insert - 2 Pazdziernik 2007, 19:16:32
I tak nikt nie wie jak uruchomic exploita od a do z ! nigdzie niema tutoriala ktory dokladnie pokazuje co trzeba zrobic moze wy wiecie???

Berion - 4 Pazdziernik 2007, 15:11:40
Maj?c wgranego exploita (title.db) na MC, wk?adasz gr? z PSXa (trigger disc) i uruchamia si? program z na memorce, ktry zosta? wskazany w title.db.

Polecamy ulelf, poniewa? to jest najlepszy obecnie manager plikw.

Wyjmujesz p?yt?, wsadzasz orygina? o TOC wi?kszym ni? TOC kopii. Po weryfikacji no?nika przez nap?d, podmieniasz p?yt? na kopi? (teraz ju? haczykiem trzeba wyci?gn?? tack? - tak jak na SM). Przechodzisz teraz w ulelfie na CDFS:/ i uruchamiasz *.elf-a gry (np. SCES_123.45).

Fonek - 10 Kwiecien 2010, 16:16:02
Mam pytanie naczyta?em si? du?o tutorialw i mam m?tlik. Je?li wyci?gne title.db z oryg. gry PS1 i zrobie tak jak jest opisane to jak w??cze konsole wyskoczy mi uELF ? I b?d? mg? zainstalowa? wtedy Free MC Boot ? Mam nadzieje ?e kto? tu zajrzy i mi odpowie ew. zapytam si? jeszcze kogo? innego. Pozdro i czekam na odpowied?.

Berion - 7 Lipiec 2010, 10:12:51
title.db nie wyci?ga si? z gier, jak napisa?em to plik z ustawieniami dla ps1drv. Odpowiednio spreparowany plik pozwoli za pomoc? gry z PSX, dla ktrej by? przygotowany, uruchomi? niepodpisany kod. A wi?c tak, np. uLE za pomoc? ktrego mo?esz odpali? instalator FMCB.

Jest te? mod tego exploita przez ffg, ktry pozwala na odapalnie z usb, ale czy nie b?dzie konfliktw z FMCB to nie wiem, wi?c lepiej tak starego kodu nie u?ywa? do odpalania nowych progsw.

- - -

Zach?cam do pisania na forum. W komentarze pod tutorialami ma?o kto zagl?da, ja zwykle raz na rok. ;]

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: