W tym przypadku, oprócz płyty Swap Magic CD, potrzebny będzie tzw.
haczyk, czyli slide tool (slide card). Można go zrobić samemu, np. z
pozostałości z karty SIM do telefonu komórkowego, lub kupić za grosze
na Allegro. Wystarczy, że uruchomimy SM i podmienimy na naszą płytę z
exploitem. Wciskamy X i czekamy kilka sekund na skopiowanie wszystkich
plików.
Można to jeszcze zrobić na kilka sposobów:
Dla posiadaczy Swap Magica 3.6 oraz kompatybilnego z nim pendrive’a:
1.)
Programem TitleDB Generator (Win9x-NT) (testowane na wersji 2.0) tworzymy nasz plik
TITLE.DB. Należy włożyć Trigger Disc do napędu w komputerze i wcisnąć
GET ID FROM CD, ADD, a następnie SAVE TITLE.DB.
2.) Na pendrive'a kopiujemy LaunchELFa (boot.elf) i zmieniamy jego nazwÄ™ na SMBOOT0.ELF.
3.)
Na pendrive'ie tworzymy folder BEDATA-SYSTEM (dla PAL), kopiujemy tam
plik TITLE.DB z obrazu z exploitem oraz dowolny program dla PS2
zmieniajÄ…c jego nazwÄ™ na BOOT.ELF.
4.) Uruchamiamy SM 3.6 i wciskamy jednocześnie strzałkę w górę oraz L1 na padzie.
5.) Z poziomu LaunchELFa kopiujemy na MC cały folder BEDATA-SYSTEM (dla PAL).
Dla posiadaczy Swap Magica 3.8 oraz kompatybilnego z nim pendrive’a:
1.) Programem TitleDB Generator (Win9x-NT) (testowane na wersji 2.0) tworzymy nasz plik
TITLE.DB. Należy włożyć Trigger Disc do napędu w komputerze i wcisnąć
GET ID FROM CD, ADD, a następnie SAVE TITLE.DB.
2.) Na pendrive'a kopiujemy LaunchELFa (boot.elf) i zmieniamy jego nazwÄ™ na SMBOOT0.ELF.
3.) Na pendrive'ie tworzymy folder BEDATA-SYSTEM (dla PAL), kopiujemy
tam plik TITLE.DB z obrazu z exploitem oraz dowolny program dla PS2
zmieniajÄ…c jego nazwÄ™ na BOOT.ELF.
4.) Uruchamiamy SM 3.8 i wybieramy z menu SMBOOT oraz SMBOOT0.ELF.
5.) Z poziomu LaunchELFa kopiujemy na MC cały folder BEDATA-SYSTEM (dla PAL).
Nareszcie co? co mo?e da? sporo rado?ci,tylko jedno ma?e ale-zak?adka "File"-jakie mam doda? pliki i foldery.Widniej?cy w okienku AHX.ELF-sk?d go mam pobra? i co to jest?
Berion
- 27 Styczen 2007, 23:13:30
Nareszcie? Wi?cej z tym roboty ni? po?ytku :)
Jest napisane jak doda? plik/folder. A AHX to taki ma?y player trackerów amigowych. To nie jest dla Ciebie istotne.
konsolowiec-PS2
- 31 Styczen 2007, 15:23:45
Ma pytanie w jaki sposub odpali? piraty na expoilcie? Bo piszesz, ?e morzna odpala? kopie zapasowe gier ( równie? z dysku) ale niewiem w jaki sposób. W dodatku dzi?ki temu bajerowi morzna odpala? wy??cznie programy z karty(przynajmniej tylko to potrafie). Wi?c odpisz lub dodaj jaki? tortiular jak ko?ysta? z tego bajeru. Pozdro
Berion
- 2 Luty 2007, 13:37:23
Piraty to nie ma tej stronie -_-
Za pomoc? trigger discu, w ko?cu po to jest oryginalna gra i "wyci?g" title.db.
mms_s8
- 4 Maj 2007, 22:32:01
sk?d wzi??? pliki sms19r2.elf
hdl08.elf
ahx.elf
mms_s8
- 5 Maj 2007, 17:28:47
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????
mms_s8
- 5 Maj 2007, 17:28:48
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????
mms_s8
- 5 Maj 2007, 23:47:41
sposob nie dziala nie da sie odpalic kopii gier mp3 i divx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Berion
- 6 Maj 2007, 11:09:07
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=71631
konsolowiec-PS2
- 11 Maj 2007, 09:29:21
Wydaje mi si?, ?e te expoilt da rad? odpala? tylko kopie zapasowe. Podkre?lam kopie zapasowe. Wi?c trzeba mie? orginaln? giere i dopiero podmieni? na kopie. Nieda si? chyba odpali? gier tak jak swap. Czyli wrzucam jeden orgina? i dzia?a ka?da kopia. Je?li si? myle to powiedzjak czy mo?e ten expoilt odpala? gry jak swap.
Berion
- 21 Maj 2007, 17:16:02
Mo?e, oczywi?cie ?e mo?e :)
konsolowiec-PS2
- 24 Maj 2007, 13:09:16
Expoilt dzia?a w 100%. Odpalam gry uelfem. Dzia?aj? nawt gry na DVD9! Trzeba mie? jedynie gr? z odpowiednio du?ym TOC.
Berion
- 15 Czerwiec 2007, 23:44:20
Niedawno ffgriever zmontowa? title.db wa??cy 4KB! i taki, który bootuje nie z MC, ale z Mass.
konsolowiec-PS2
- 4 Lipiec 2007, 15:24:32
Nie z MC lecz z mass (czy da si z hdd). Super, a jak to zrobi??
Berion
- 4 Lipiec 2007, 21:40:32
Przecie mówi? ;]
Hmmm dobre pytanie.
Na razie to r?cznie w hexie, ale pogadam z ffg, mo?e dopisze jaki? user friendly program.
insert
- 2 Pazdziernik 2007, 19:16:32
I tak nikt nie wie jak uruchomic exploita od a do z ! nigdzie niema tutoriala ktory dokladnie pokazuje co trzeba zrobic moze wy wiecie???
Berion
- 4 Pazdziernik 2007, 15:11:40
Maj?c wgranego exploita (title.db) na MC, wk?adasz gr? z PSXa (trigger disc) i uruchamia si? program z na memorce, który zosta? wskazany w title.db.
Polecamy ulelf, poniewa? to jest najlepszy obecnie manager plików.
Wyjmujesz p?yt?, wsadzasz orygina? o TOC wi?kszym ni? TOC kopii. Po weryfikacji no?nika przez nap?d, podmieniasz p?yt? na kopi? (teraz ju? haczykiem trzeba wyci?gn?? tack? - tak jak na SM). Przechodzisz teraz w ulelfie na CDFS:/ i uruchamiasz *.elf-a gry (np. SCES_123.45).
Fonek
- 10 Kwiecien 2010, 16:16:02
Mam pytanie naczyta?em si? du?o tutorialów i mam m?tlik. Je?li wyci?gne title.db z oryg. gry PS1 i zrobie tak jak jest opisane to jak w??cze konsole wyskoczy mi uELF ? I b?d? móg? zainstalowa? wtedy Free MC Boot ? Mam nadzieje ?e kto? tu zajrzy i mi odpowie ew. zapytam si? jeszcze kogo? innego. Pozdro i czekam na odpowied?.
Berion
- 7 Lipiec 2010, 10:12:51
title.db nie wyci?ga si? z gier, jak napisa?em to plik z ustawieniami dla ps1drv. Odpowiednio spreparowany plik pozwoli za pomoc? gry z PSX, dla której by? przygotowany, uruchomi? niepodpisany kod. A wi?c tak, np. uLE za pomoc? którego mo?esz odpali? instalator FMCB.
Jest te? mod tego exploita przez ffg, który pozwala na odapalnie z usb, ale czy nie b?dzie konfliktów z FMCB to nie wiem, wi?c lepiej tak starego kodu nie u?ywa? do odpalania nowych progsów.
- - -
Zach?cam do pisania na forum. W komentarze pod tutorialami ma?o kto zagl?da, ja zwykle raz na rok. ;]