Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PSX] Edycja plików graficznych - *.tim

ECC-EDC



Nie, nie... to jeszcze nie koniec :P Nasze modyfikacje "uszkodziły" część sektorów odpowiedzialnych za korekcję błędów (ECC/EDC). Musimy to naprawić, inaczej konsola w tym miejscu się zawiesi (zależy od mod-chipa). Proponuję program ECCRegen (testowane na wersji 1.41). Jeśli mamy zamiar przetestować na emulatorze to polecam dwa: VGS i ePSXe (pierwszy się zawiesi, drugi potrafi te błędy skorygować).


1.) Otwieramy ECCReg. Klikamy na ikonkę z folderem. Wybieramy nasz obraz, który chcemy "naprawić". Po załadowaniu naszego iso opcja mode2 powinna być zaznaczona. Klikamy na "scan".


2.) Program wyświetli listę sektorów, które należy "zregenerować". Klikamy na dowolnym, prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję "Check All". Klikamy na panel "Regenerate".


3.) Po zakończeniu operacji nasz obraz jest już gotowy do wypalenia.

- Berion [16.11.05]


Komentarze


mastahpl - 20 Czerwiec 2006, 15:42:30
?wietny tutorial, teraz mog? si? ju? zabra? za t?umaczenie gier na PSX :D

Berion - 17 Lipiec 2006, 14:37:31
To tylko czubek góry lodowej ;]

luki11.04 - 3 Styczen 2007, 15:21:21
co to jest te munge file i jaki ma skrut html

Berion - 3 Styczen 2007, 20:32:45
Munge file -> plik z zasobami.

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: