Przepisywanie save na PlayStation 3
Flatz Tools
Uzupełniłeś już zawartość plików global.conf i game.conf pora przekopiować save'y do folderu z narzędziami Flatz-a. Proponuję zrobić to w taki sposób jak ja, czyli (na przykładzie save'a z profilem do Little Big Planet), swój nazwać "BCES00141_MOJ", a czyjś "BCES00141_CZYJS". Nie należy stosować spacji, ani polskich znaków. Dodatkowo stwórz pusty folder "BCES00141_GRZEBANY".
1. Jako, że narzędzia są wyłącznie w CLI, uruchom najpierw cmd.exe i przejdź do folderu z flatz tools. Najprościej będzie przejść do menu Start, kliknąć w panel "Uruchom..." i w okienku które się pojawiło wpisać "cmd".
Następnie przejść za pomocą komendy "cd" do folderu z programami flatz-a. W moim przypadku jest to pulpit.
2. Na pierwszy ogień idzie "PARAM.SFO", a więc musisz uruchomić program sfopatcher z następującymi parametrami:
- "build" - ponieważ chcesz utworzyć nowy PARAM.SFO
- ścieżka względna do *.sfo czyjegoś save'a
- ścieżka do *.sfo swojego save'a
- ścieżka gdzie sfotools ma utworzyć nowy PARAM.SFO
Na końcu można dodać dodatkowe parametry:
- --copy-title
Kopiuje z czyjegoś PARAM.SFO tytuł save'a do Twojego. Niekiedy deweloper gry wpisuje tam dodatkowe informacje odnoście postępu gry etc. mimo, że powinien to zrobić w sekcji poświęconej jemu opisowi. ;) Wówczas należy użyć tego parametru.
- --copy-detail
Kopiuje z czyjegoś PARAM.SFO opis save'a do Twojego. Niekiedy deweloper gry wpisuje tam dodatkowe informacje odnoście postępu gry etc. Wówczas należy użyć tego parametru.
- --copy-params
Kopiuje cały blok z parametrami z czyjegoś save'a do Twojego.
- --remove-copy-protection
Usuwa parametr uniemożliwiający skopiowanie save'a z poziomu XMB z dysku twardego lub z pendrive'a. Należy stosować zawsze kiedy masz do czynienia z takim save'm.
3. Przekopiuj teraz zawartość folderu "BCES00141_CZYJS" (z wyjątkiem PARAM.SFO) do folderu "BCES00141_GRZEBANY".
4. Uruchom program pfdtool z następującymi parametrami:
- "-g" - ponieważ chcesz użyć kluczy z bazy games.conf
- "BCES00141" - ponieważ taki jest identyfikator gry w bazie games.conf z pasującymi kluczami
- "-u" - ponieważ chcesz ponownie wygenerować podpis w PARAM.PFD adekwatnie do plików w folderze, używając kluczy i identyfikatorów z bazy global.conf
- ścieżka do folderu save'a, na którym program ma pracować
CDRinfo.pl
31-XII-2012
Ten artykuł komentowano 3 razy. Zobacz komentarze.