Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[XBX] Archiwizacja save-ów

Wstęp



Cały poniższy tutorial został przygotowany z myślą o archiwizacji save'ów na PC HDD. Czy potrzeba do tego specjalnych programów? Nie, wystarczy skopiować zawartość naszego stanu gry z folderów TDATA/UDATA... Po co się jednak męczyć kiedy opisany na kolejnej stronie progs, automatycznie rozpoznaje ID gry, kopiuje określone pliki z obu folderów (lub tylko z jednego, nie każda gra korzysta z obu. np. Halo), pozwala na edycję (tak jak MSDash) poszczególnych "segmentów", umożliwia dodanie krótkiego info i automatycznie pakuje każdy save (*.zip)?

Kwestię kabla (RJ-45) i ustawień protokołów TCP/IP w OS-ie i Dashu pominę. Każdy chyba potrafi połączyć obie platfomy.

Problemy czyli dlaczego mój save nie działa:
  • Region save'a musi się zgadzać z regionem gry (PAL; NTSC).
  • Niestety niektóre gry (vide Burnout 3 czy Forza Motorsport) sprawdzają hasło do dysku i eeprom. Jeśli się nie zgadza, nie zaloadujemy gry. Innymi słowy: taki save będzie działał jedynie na tym konkretnym HDD.



FOTO by Sowa


Komentarze


Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/ssd1/html/IncPhp/html/ReklamaArtykulyLewa.php:40) in /mnt/ssd1/plikiDoAdmina/class/artykul.class.php on line 809