Drugim w kolejce jest Nero Burning Rom (Win9x/NT; Linux) (testowane na
wersji 6.6.0.6). Zdecydowanie trudniejszy i bardziej męczący w
obsłudze. W przypadku kiedy interesująca nas gra zawiera dodatkowe
tracki audio musimy je zgrać do *.wav np. ISOBusterem (Win9x/NT) (w
przeciwnym wypadku w grze nie będzie muzyki lub może nawet się
niezabootować!).
1.) Wybieramy nasz napęd
2.) Wybieramy File/New/CD/Mixed Mode CD
3.) Przechodzimy na zakładkę "ISO" i wybieramy następujące opcje:
- "Data mode" - "Mode 2 /XA"
- "File system" - "ISO 9660 only"
- "File name length (ISO)" - "Max. of 11 = 8 + 3 chars (Level1)"
- "Character set (ISO)" - "ISO 9660 (standard ISO CD-ROM)"
- "Relax restrictions / Allow path depth of more than 8 directories" - zaznaczona
- "Relax restrictions / Allow more than 255 characters in path" - zaznaczona
- "Relax restrictions / Do not add the ';1'ISO file version extension" - nie zaznaczona
4.) Przechodzimy na zakładkę "CDA Options"
- "CDA file strategy (default)"
- "Read speed: x1-8"
- "Cache track on hard drive before burning" - zaznaczona
- "Remove silence at the end of audio tracks - zaznaczona
6.) Klikamy na "New"
7.) Mamy przed soba dwie zakładki: "Data" i "Audio"
- Do pierwszego wrzucamy całą zawartość naszego folderu DATA
(zaznaczamy pliki SYSTEM.cnf i główny exe np. SCES_123.45, klikamy na
nich prawym przyciskiem myszy i wybieramy "Properties/File
priority/High").
- Do drugiego wrzucamy całą zawartość naszego folderu AUDIO (jeśli gra,
którą chcemy nagrać posiadała jakieś tracki audio wrzucamy je w takiej
kolejności w jakiej były na oryginalnej płycie).