Najwygodniejszym i najlepszym programem świetnie spisującym się w tej
roli jest CDRWin (Dos; Win9x/NT) (testowane na v3.9g). Nie potrzeba
gimnastyki z plikami jak w przypadku konkurencyjnego produktu. Ponadto
nie musimy przebudowywać obrazu (co w skrajnych przypadkach
uniemożliwia boot naszej gry). W przypadku kiedy developerzy decydowali
się na umieszczenie dodatkowych CDDA nie musimy ich zgrywać i
manipulować nimi. Stawia nas to w bardzo komfortowej sytuacji :] Możemy
mieć stu procentową pewność poprawnego przygotowania naszej kompilacji.
1.) Przygotowujemy sobie obraz w *.bin naszej gry lub progsów.
2.) Przygotowujemy sobie nasze utwory w postaci *.wav.
3.) Piszemy *.cue wg. poniższego wzoru (np. w windowsowym wordpad):
FILE "nazwa obrazu.bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
FILE "nazwa pierwszego utworu.wav" WAVE
TRACK 02 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 00:00:00
FILE "nazwa drugiego utworu.wav" WAVE
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 00:00:00
Jeśli mamy więcej niż jeden utwór dopisujemy kolejne Tracki w *.cue
4.) Kiedy mamy już wszystko gotowe wypalamy obraz.