Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PS2] DNAS a gra przez sieć

Wstęp



Zapewne nie jeden z nas zastanawiał się dlaczego nie może grać na swojej kopii przez sieć. Odpowiedź jest prosta. Backup jest pozbawiony numeru DNAS.

Zacznijmy od tego czym właściwie jest DNAS:
Dynamic Network Authentication System (wymysł SCEI) składa się z kodu szesnastkowego (przedział cyfr 0-9 oraz liter A-F).
na przykład:  

A3 BF 45 EE 66

Pierwsze 2 pola (w przykładzie A3 BF), a w nielicznych przypadkach 3 są zmienne dla danego tytułu gry, gdyż identyfikują coś w rodzaju ID gracza. Jeśli chodzi o pozostałe pozycje to identyfikują one grę (tytuł, rozmiar i nazwa pliku wykonywalnego, system PAL/NTSC, itp) i są niezmienne dla danego wydania gry.

W przypadku nie prawidłowego DNAS bądź wykryciu mod-chipa na pokładzie naszej PS2, zostaniemy odrzuceni przez serwer.


Komentarze


prycio - 4 Maj 2006, 20:28:08
ffffffffff

jamnik89 - 28 Luty 2007, 21:54:25
Dzi?ki dobry artyku?, uda?o mi sie za pierwszym razem i wreszcie moge gra? w WRC RE bez nara?ania orgina?u.

Szafran - 30 Kwiecien 2007, 11:29:13
Chcialbym dodac ze teraz wystarczy skorzystac z programu WinDIP - dzieki niemu nie trzeba sie bawic z plikami i mozna zmienic DNAS bezposrednio w obrazie plyty. W razie czego dodajcie to info do tutoriala. Pozdrawiam.

Berion - 6 Maj 2007, 11:22:32
Mog?oby doj?? ;] mo?ci Szafran.

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/ssd1/html/IncPhp/html/ReklamaArtykulyLewa.php:40) in /mnt/ssd1/plikiDoAdmina/class/artykul.class.php on line 809