Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[XBX] Oldschool-owe FPSy - dla PC i Xboxa na jednej płycie

Quake III



Jako jedyny z portów na Xboxa, nie doczekał się w pełni grywalnej wersji. Nie ma zresztą czemu się dziwić: z 64MB RAM (na 128 nie testowałem) nie wiele da się wycisnąć. Podczas gry z kilkoma botami, rocket launcherami "w obrocie" i większych mapach, animacja potrafi porządnie chrupnąć co skutecznie zniechęca do dalszej rozgrywki.


Quake 3: Arena - Xbox Port

1.) Z wersji na PC przerzucamy wszystkie *.pk3 do folderu baseq3 w naszym programie:
  • PAK0.PK3
  • PAK1.PK3
  • PAK2.PK3
  • PAK3.PK3
  • PAK4.PK3
  • PAK5.PK3
  • PAK6.PK3
2.) Po uruchomieniu na konsoli programu, zostaniemy poproszeni o wpisanie cdkey-a. Na szczęście nie trzeba tego robić (-na szczęście- dla osób nie posiadających klawiatury/przerobionych portów XUSB) - wystarczy najechać prawym analogiem (który pełni funkcję myszki) na panel Accept i zatwierdzić przyciskiem "A" na padzie.

3.) Zanim przystąpimy do gry, warto odwiedzić opcje konfiguracji (System -> Xbox):
  • Emulate Mouse - Right stick
    Polecam zostawić, prawa gałka sprawdza się idealnie w swojej roli.

  • Stick Sensitive
    Czułość obu gałek, polecam ustawić mniej więcej na środku skali. Na wyższych poziomach trudności niż "Bring It On" okaże się bardzo przydatna.

  • Texture Filter
    Do wyboru mamy:
    • Point
    • Linear
    • Anistropic
    • Quincunx [?]
    • Gaussian Cube
    Polecam Anizotropowe, ewentualnie liniowe. Dają najlepszy efekt wizualny.

  • Flicker Filter
    Delikatne rozmazanie ekranu mające na celu zniwelować flickering (migotanie krawędzi). Osobiście ustawiam na "0" lub "1".

  • Soft Display
    Przyznam, że nie wiem do czego służy ta opcja. Po jej wyłączeniu nie zauważyłem, aby cokolwiek uległo zmianie.


Komentarze


Peterpl - 27 Wrzesien 2007, 03:27:14
"Zrestetuj/Wy??cz konsol?"
Tego chyba t?umaczy? nie trzeba. ;)
- chyba trzeba :) powinno by? "Zresetuj"

Berion - 27 Wrzesien 2007, 11:20:02
Oczywi?cie - po?piech :D. Dzi?ki za zwrcenie uwagi. W tutorialu poprawi?em, skrypt poprawie wieczorem (screen te?).

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: