Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PSP] Downgrade firmware-u

Wstęp



Tutorial jest w całości oparty na tzw. Tiff Exploit a konkretnie: gotowy downdater niejakiego Dark Alexa. Po ściągnięciu paczki z naszego serwera, niektóre programy antywirusowe mogą poinformować o znalezieniu wirusa. Jest to jak najbardziej normalne zjawisko, choć żadnego złośliwego kodu w nim nie ma. Plik *.tif to oczywiście nie obrazek, a program dzięki któremu możliwy jest downgrade... Także bez paniki.

Tak redakcja CDRinfo.pl jak i autorzy niniejszego artykułu nie odpowiadają za jakiekolwiek uszkodzenie konsoli lub stratę danych. Wszystko co robisz, robisz na swoją własną odpowiedzialność!

Zanim cokolwiek zaczniesz robić KONIECZNIE i uważnie przeczytaj poniższy FAQ!



Mini FAQ :
  • "Czy ma jakieś znaczenie płyta główna ?"
    Rzekłbym, że kolosalne. Niestety na chwilę obecną posługując się niniejszym opisem, downgrade'u NIE można przeprowadzić jedynie na płytach głównych TA-082 i TA-086. Dla tych płyt są osobne downgradery.

  • "Skąd mam wiedzieć jaki model płyty posiadam ?"
    Mobo możesz rozpoznać bez potrzeby rozbierania całej konsoli, wystarczy że otworzysz napęd UMD. Przy jednej z krawędzi można dostrzec np. IC-1003 (i to jest niestety ta nieszczęsna płyta główna).

    Na poniższym zdjęciu wskazałem miejsce, któremu należy się przyjrzeć. Może się zdarzyć, że "numerki" będą lekko zasłonięte przez żelastwo od UMD. Niestety tak było w moim przypadku i byłem zmuszony obracać konsolę pod różnymi kątami, aby rozszyfrować oznaczenie.



  • "Co się stanie jeśli posiadam właśnie ww. płytę i "przeflashuję ją w dół"?
    PSP zamieni się w gustowny, ekskluzywny przycisk do papieru za grubo, ponad pół tysiąca złotych ;)

  • "Podczas flashowania muszę mieć naładowaną baterię ?"
    Potrzebujesz co najmniej do połowy naładowanej baterii (choć najlepiej całą), zaś samo PSP powinno być podłączone do ładowarki (czyli tak jak byś wgrywał wyższy firmware).

  • "Na jakim mobo robiłeś swój downgrade ?"
    Na płycie z oznaczeniem IC-6001.

  • "Czy ten exploit zadziała również na niższym firmware niż opisany ?"
    NIE!

  • "Czy ten exploit zadziała również na wyższym firmware niż opisany ?"
    NIE!

  • "Kiedy zostanie złamany nowszy firmware ?"
    "Jak się dwie niedziele do kupy zejdą"... ;) Hacking tego kalibru wymaga bardzo dobrej znajomości architektury PSP i nie byle jakich umiejętności. Znalezienie luki w zabezpieczeniach to jedno, wykorzystanie jej to drugie. Nie da się jednoznacznie określić "kiedy" (jeśli "w ogóle"), po prostu należy się uzbroić w cierpliwość i bacznie śledzić scenę. Obecnie downgrade można przeprowadzić i z 3.03, niestety wymagany jest GTA-LCS.

  • "Dlaczego nie ma opisów dla pozostałych fw i mobo?"
    Ponieważ autor, czyli ja, tego nie robił. Chyba nie chciałbyś opierać się na tutorialu napisanym przez kogoś, kto jedynie przetłumaczył readme?

  • "Czy to jest legalne ?"
    Podobne pytania powracają jak bumerang przy każdej metodzie uruchamiania niepodpisanego kodu na dowolnej konsoli. Tak, legalne choć w dużej mierze determinowane przez lokalne prawo i cel do jakiego Ci jest ten downgrade potrzebny. Jeśli po to, aby odpalać pirackie kopie gier to oczywiście jest to nielegalne. Daję Ci wędkę, a gdzie będziesz łowić ryby pozostawiam w zakresie Twojego sumienia.


Komentarze


zbynia - 8 Grudzien 2006, 01:43:25
no i pieknie...koleszka tak sie upieral na psp..mowilem bierz pewniaka z allegro - a byl z polska gwarancja to nie..wzial w sklepie...i d...blada........ma nieszczesna plyte glowna....

Berion - 8 Grudzien 2006, 10:02:25
Na chwil? obecn? pozostaje mu monta? chipa :)

Jarson - 8 Grudzien 2006, 12:56:14
Albo odrobia cierpliwo?ci. C?, sk?d cz?owiek mg? wiedzie?, ?e w?a?nie tak trafi, nie przewidzisz tego przecie?...

Berion - 8 Grudzien 2006, 13:23:29
Przy zakupie mo?esz j? sprawdzi?. Otwierasz klap? od UMD i sprawdzasz oznaczenie.

BTW: Nied?ugo postaram si? opisa? Custom Firmware, ktry jest znacznie lepszy i wygodniejszy od 1.50.

zbynia - 8 Grudzien 2006, 23:48:55
mowilem mu to sam bo mialem do niej wglad...ale upartemu oslowi to wiecie jak mozna gadac......jeszcze 100 przeplacil...nie rozumiem typa ale coz...glupich nie sieja....

kamcio28 - 20 Grudzien 2006, 11:01:15
Hey! Chcem kupi? teraz na ?wi?ta konsolke i nie wiem czy je?li konsolka ma oznaczenie 1004 to mo?na j? przerobi?? Oto link do niej: http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3785

Berion - 20 Grudzien 2006, 20:28:04
Raczej tak. TA-082 ma tylko IC-1003, za? PSP z TA-086 maj? najni?szy fw 2.81.

Berion - 31 Grudzien 2006, 13:56:28
Obecnie mo?na ju? zej?? z fw2.71 na p?ytach TA-082, jak i z fw2.80 na p?ytach innych ni? TA-082. Wkrtce zrobi? update. ale b?dzie si? opiera? wy??cznie na readme autora. Nie mam na czym przetestowa? tych downgrade-rw.

white - 26 Styczen 2007, 21:38:02
witam kupi?em sobie konsolke psp ale nie wiem jak mam sobie zmienic softa bo mam fw 2,60 a chcia? bym 1,5 prosze o pomoc jak ktos moze mi pomc to niech kliknie na gg oto nr 4754195

Berion - 27 Styczen 2007, 23:07:20
Upgrade-uj do 2.71 lub poszukaj downdatera dla 2.60 np. na stronie psp-updates.

white - 28 Styczen 2007, 13:03:14
dzieki za podpowiedz ale kupi?em sobie gta lcs i zmieni?em fw na 1,50 :) tylko jeszcze nie wiem jak sie gierki wrzuca :P ale jakos do tego dojde hehe takze wielkie dzieki za pomoc :) pozdro @ll

white - 28 Styczen 2007, 16:57:31
a czy do wgrywania gier na memory potrzebuje jakis program??? czy poprostu sciagne sobie jakies iso wrzuce i gram prosze o odpowiedz z gry thx

Berion - 29 Styczen 2007, 13:56:29
Devhook, ale lepiej wgra? CF 3.03 OE-C. 1.50 to prze?ytek.

kachafer - 12 Luty 2007, 21:20:29
Mam pytanko, a sk?d moge wzi??? ten program ,?eby zmienic soft z 2.6 na 2.71 ?? Z gry dzieki za odpowied?. Pozdrawiam :))

Berion - 16 Luty 2007, 20:35:12
pspupdates, psphacks, itd...

Berion - 16 Luty 2007, 20:36:01
Mo?na ju? robi? downgrade z fw3.03. Ehh... tylko brak czasu na update tutorialu :(

opinia - 21 Luty 2007, 13:57:22
Mam pytanko. Jak zrobi? downdatera bo mam fw 2.60. CZy mam go normalnie wciepa? na psp czy co ?? prosze o odpowiedz moje gg to:
3604294. Prosze

opinia - 21 Luty 2007, 14:00:39
A wogle gdzie moge znale?? downdater 2.71 ??

opinia - 21 Luty 2007, 17:20:54
Sorry znaczy upgrade do 2.71 ?

opinia - 22 Luty 2007, 08:22:10
Co? znalaz?em i jak rozpakuje to mi pisze updateflasher ! To co ma by??

Berion - 23 Luty 2007, 17:03:23
Nie jestem wr?k?. ?ci?gnij fw 2.71 w *.pbp. Wrzu? do /PSP/GAME i odpal.

A co do downdaterw: skasowali mi serw, postaram si? wrzuci? do nas. Tym czasem odpowiedni (no fake) jest na stronie Dark Alexa lub psp updates.

Beris - 26 Luty 2007, 21:36:44
Nie wiem ale pewnie jest co? nie tak ze mn? .................. w tym przerabianiu pisze co? o ?ci?gni?ciu downdater .............. no dobra ale ja mam problem z tym nie wiem gdzie to jest ..........
mug?by mi kto? pomc ???????

Beris - 3 Marzec 2007, 20:52:44
niech ktos napisze sk?d mam sciagnac ten downdater??

Berion - 7 Marzec 2007, 08:52:16
Google nie gryzie... http://downgrader.lan.sh/

mac0704 - 28 Marzec 2007, 19:24:35
Mam tak? p?yte g?wn? na jakiej by? testowana zmiana softu , ale ja mam soft 2,01 czy mog? go zmieni? tak jak poda?e?.

roman62 - 3 Kwiecien 2007, 17:32:32
Witam serdecznie, posiadam PSP z p?yt? IC-6001 i firmware 2.82. Czy mo?na skorzysta? z podanego wy?ej sposobu?

axll27 - 6 Kwiecien 2007, 19:00:48
cze.mam psp z fw2.70 czy moge zejsc z nim do 1.50 uzywajac dawntater do 2.71 jesli tak to poprosze o jakies linki gdzie mozna je znalesc dzieki

lee99 - 10 Kwiecien 2007, 14:14:58
Tutorial by si? sprzyda? dla IC1003 z GTA LSC ;) Pozdro

Berion - 12 Kwiecien 2007, 21:36:22
@roman62
Z wy?ej wymienionego nie. Da Ciebie jedyna rada to up do 3.01 (chyba, nie pami?tam) i down za pomoc? -niespatchowanego- GTA.

Obecnie s? downgrader-y dla ka?dej z p?yt g?wnych. Polecam odwiedzi? stron? Dark_Alexa i psp-updates.

@axll27
No przecie? wyra?nie jest napisane, ?e np. 2.71, wi?c skoro 2.71 to NIE 2.70. Zrb up do 2.71 i po k?opocie...

@lee99
To to ja wiem niestety, ale nie mam kiedy :( Przyda?y by sie tutoriale do ka?dego fw z ktrego mozna zej??.

Danory - 7 Maj 2007, 16:16:31
ej a co mam zrobic jesli pojawi mi sie ten czerwony ekranik, czekam 15 sekund wlanczam konsole i nic mi sie nie dzieje tylko normalnie konsolka sie wlacza

marcinek001 - 7 Maj 2007, 19:13:46
Witam zakupilem sobie newke psp ktore ma soft 3-30 i oznaczenie na podelku 1004k nie zdolalaem zczytac jaka jest plyta chce przerobic na soft ktory bedzie czytal obrazt iso!!! jest jakis tutorial jak to zrobic bo nigdzie nie moge tego znalezc prosze o pomoc ew kontakt na marcinek0011@wp.pl

lee99 - 8 Maj 2007, 15:22:39
@marcinek001 ty narazie mo?esz zapomnie? o downgrade i czeka? bo jest mo?liwy tylko do softu 3.03 (oryginalnego) narazie.
Tak wi?c zostaje ci narazie granie w gry na umd.
to oznaczenie 1004 to jest oznaczenie wersji konsoli google nie gryzie(wikipedia te? :P) hehe psp 1004 wersja konsoli wydana dla europy.
Pozdro :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable

lee99 - 8 Maj 2007, 21:42:00
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable_homebrew
jeszcze tutaj ;) co? do poczytania na temat downgrade :P

Berion - 24 Maj 2007, 10:07:36
@Danory
Tak jak napisa?em do skutku - ale zanim j? zresetujesz to sprawd? czy nie pracuje karta, co jest jednoznaczne z wgrywaniem fw.

Oczywi?cie powy?szy komentarz tyczy si? Ciebie je?li masz odpowiedni model p?yty g?wnej, fw a tak?e odpowiedni downdater.

Co rozumiem poprzez s?owo odpowiedni? Taki jaki opisa?em w tutorialu.

Maniak55 - 5 Sierpien 2007, 20:23:25
kupilem tydzien temu psp i ja mam napis Ic6001 i firmware 3.52 chcialbym zejsc do 1.50 ale jestem zielony w tych sprawach

Berion - 6 Sierpien 2007, 13:38:45
Z 3.52 nie zejdziesz na 1.50. Przynajmniej na razie.

ruty14 - 14 Sierpien 2007, 09:45:22
Cze??. Jestem posiadaczem psp od nie dawna. Mia?em softa 1.52 ale zrobi?em update na softa 2.00. Mam p?yte IC-6001. Mam pytanie czy mog? przerobi? tak? konsol? czy b?d? jakie? problemy? bo przeczyta?em ?e psp z p?yt? IC-1003 nie da si? przerobi?. by?em w sklepie i gostek powiedzia? ?e je?eli nie b?d? mia? p?yty IC-1003 to on mi wgra softa 2.71. Prosze o ja najszybsz? odp. z gry dzi?ks ;)

Berion - 22 Sierpien 2007, 20:44:24
Przecie? powy?ej jest o tym ca?y tutorial! Ponadto po co masz to komu? zleca? jak mo?esz zrobi? samemu?

Poguda - 18 Pazdziernik 2007, 02:20:31
witam serdecznie ... jestem posiadaczem psp IC 6001 z softem 2.60 mam prosbe czy mogl by mi ktos powiedziec skad moge sciagnac ten caly Downdater zeby przerobic tego softa z 2.60 na 1.50 bez tej gry GTA ? tam ugury jest podany link ale nie mam zielonego pojecia jak go z tamtad sciagnac jak prubowalem z innych stron to pozdychaly te linki ... bardzo bym chcial przerobic konsole ... pomozecie ? pozdrawiam i czekam na odp.

Berion - 18 Pazdziernik 2007, 13:30:49
1.) Wejd? na 2.71

2.) Downgrade-uj do 1.50. W linku podaje downgrader, ktry ja u?ywa?em (jeszcze mi si? osta? na dysku - konto na 4shared mi skasowano - dlatego link nie dzia?a).
http://www.sendspace.com/file/zfrp2o

3.) Maj?c 1.50 wgraj 3.40 od M33 (Dark_Alex ;)).

Nie u?ywaj terminu "przerobi?". Jest lamerski i nieadekwatny. ;P

Poguda - 21 Pazdziernik 2007, 00:20:42
Berion dzieki wielkie za pomoc ziomus nalezy ci sie bronx hehe a z tym terminem no coz jestem zielony i nie wiem jakich uzywa sie tutaj zwrotow ... pozdrowki ze slonecznej hiszpani ... jeszcze raz dzieki ogromne ema

Poguda - 21 Pazdziernik 2007, 01:54:18
Berion a w jaki sposob mam to Downgrade-owac ? ja probowalem poprzegrywac wszystko z tego katalogu MS ROOT na karte pamieci i wydaje mi sie ze robilem wszystko zgodnie ze wskazowkami ktore sa wymienione wyrzej ale to foto co tam jest w tej paczce od ciebie (hw.tif) ono po wgraniu na psp zawiesza mi konsole jak prubuje wejsc w PSP/FOTO/hw.tif ... nic sie nie dzieje zatrzymuje (zawiesza) sie pochwili sie sama wylacza nie ma zadnego czerwonego obrazu ani nic o co chodzi ? mozesz mi jakos pomuc ? prosba :( chcial bym pograc w gry z netu a mam konsole juz chyba od ponad roku czasu i nie uzywam jej praktycznie wogule bo nie stac mnie na orginaly ... fakt faktem mam pare gier ale ilez mozna grac w to samo ... prosba pomocy !

Berion - 29 Pazdziernik 2007, 13:09:33
Gry z netu to nie w tym serwisie; nawet si? nie przyznawaj.

Je?li masz oryg. 2.71 to nie mo?e si? zawiesi? w tym momencie.

Poguda - 30 Pazdziernik 2007, 17:28:21
Berion ja mam orgy. 2.60 pisalem czytaj wyzej ... z tego co mi wiadomo musze to downgrade-owac do 2.71 a potem do 1.50 ale jak to zrobic gdzie dokladnie mam przegrac te liki od ciebie pomocy wie ktos ? prosba ! pozdro ...

Berion - 31 Pazdziernik 2007, 22:16:48
Wypunktowa?em Ci co masz po kolei zrobi?. Nie zrobi?e? to Ci nie dzia?a, proste. :) Wgraj 2.71 i zrb to co w tutorialu, korzystaj?c z tego downgrader-a, ktrego wrzuci?em na sendspace-a.

Generalnie to obecnie ja bym zmieni? bateri? na serwisow? (Pandora-s Battery) i nie bawi? si? w tego rodzaju podchody (przy okazji robi?c obraz ca?ego NAND FLasha). Na tak spreparowanej baterii i memory sticku mo?na z powodzeniem gra?, a zawsze potem mo?esz w konsoli przywrci? obraz flasha na wypadek bricka/semi-bricka. Pisz? w?a?nie na ten temat tutorial, ale jest te? ich masa w sieci. Rzecz w tym, ?e to trudniejsze ni? zagadnienie w powy?szym tutorialu, wi?c... ;]

Poguda - 31 Pazdziernik 2007, 23:36:14
ok jednak wole ten sprawdzony sposob ... ale prosze powiedz mi gdzie ja mam zgrac te pilki stamtad ... mam u siebie w konsoli na 1gigowej karcie pamieci dwa foldry:
MP_ROOT
PSP
+ dwa pliki co sie nazywaja:
MEMSTICK
MSTK_PRO
i teraz mam te pliki od ciebie
DOWNDATER
PSP
d
gdzie to wgrac robie tak jak pisze wyzej i tak jak ty mi mowisz i lipa caly czas to samo sie dzieje ... nie czaje ocb czy mam utworzyc jakis folder na tej karcie i do niego to zgrac czy jak ? probowalem robic juz chyba wszystko i nadal to samo wiesza sie i bez skutku :(

Berion - 1 Listopad 2007, 13:02:11
Zanim zaczniesz cokolwiek robi? wgraj do flasha fw 2.71 bo ten downgrader NIE dzia?a na 2.60 ... -_-

(...) a dopiero potem czytaj tutorial.

Poguda - 1 Listopad 2007, 14:14:54
skad mam pobrac tego flasha jakiego i jak on dziala i co mam z nim zrobic jak juz bede go mial ? wiesz ich jest pare rodzai i nie wiem ktory to ten dobry ...
Berion sora za klopot ale jak mozesz to pomoz mi prosba przynajmniej widze ze ty masz na ten temat pojecie ... no i jakies tam checi :) pozdrawiam i czekam na odp.

Poguda - 1 Listopad 2007, 16:43:22
Berion udalo mi sie zmienic z 2.60 na 2.71 ale nadal mam problem ze zrobieniem tego do 1.50 :( jak nie urok to sraczka ehhh pomocy plissss !

Poguda - 1 Listopad 2007, 17:39:05
:) mam 1.50 udalo mi sie i wszystko dziala byl czerwony ekran itd. co teraz mam zrobic ?

Poguda - 2 Listopad 2007, 01:22:01
ok mam ostatnie pytanie i w tym momencje prosze naprawde o pomoc ... przerobilem juz konsole (tak mi sie wydaje) i jak wrzcuam gry to wyskakuje mi blad ... pisze:
The game could not be started (80020321) wie ktos co to jest ? pomocy ... sprowadzilem softa z 2.60 do 2.71 z 2.71 do 1.50 i z 1.50 do 3.40 OE-A i powinno juz chyba wszystko dzialac ... a nie dziala :( czy uszkodzilem konsole przy przerabianju ? pomocy !!!!!!!!!!

Poguda - 2 Listopad 2007, 02:08:57
:) wystarczylo wlozyc plytke do UMD dzieki za pomoc Berion ... gdyby nie ty nie poradzil bym sobie za h... :) teraz jestesm heppy ... pozdrawiam serdecznie elo !

Berion - 2 Listopad 2007, 10:53:34
Pod R1 masz recovery mode - mo?esz tam ustawi? no-umd i niepotrzebna Ci wtedy p?yta w nap?dzie. ;)

OE s? ju? przestarza?e. Lepszy jest M33. Do 1.50 mo?na zej?? z recovery mode bez jaki? specjalnych kombinacji. 3.71 M33-2 mo?na wgra? wy??cznie z 3.51(chyba) M33-4, ten za? oczywi?cie tylko z 1.50.

Na CFW wyskakuje czasem b??d 80020148 przy prbie uruchomienia gry. Trzeba wtedy niestety sformatowa? flash1:/

Poguda - 2 Listopad 2007, 17:35:05
ok puki co nie bede kombinowal dobrze jest jak jest ... ciesze sie ze mi wszystko dziala jak nalezy :) narazie w razie W odezwe sie napewno ... dzieki jeszcze raz za pomoc Berion jak bedziesz kidys w madrycie to daj znac pujdziem na browara bo nalezy sie :) pozdro ema ziomus !

Poguda - 2 Listopad 2007, 20:05:33
kurde ... chyba bede musial jednak sformatowac tego flasha :( bo wgralem na konsole tekkena co zajmuje 767mb. plik cmo ... i mi nie dziala wyskakuje wlasnie ten blad o ktorym piszesz 80020148 :( jak mam to zrobic zeby bylo wkoncu wszystko ok pomozesz mi ? ehhh juz nie mam sily do tego heheh ... czekam na odp. pozdrawiam

Poguda - 2 Listopad 2007, 21:35:40
hmm zrobilem ten recovery i wylaczylem UMD teraz wszystko dziala :) ufff ladna motka ... hehehe sory za zasmiecanie forum tymi wszystkimi pytaniami ... chcial bym jednak wiedziec jeszcze jedna zecz czy istnieje jakis odtwarzac muzyki na psp np. cos jak winamp lub fobar z equalizerem ? bo strasznie mi cicho gra :( na suchawkach ofrazu mowie ze AVLS mam na off ...

Berion - 3 Listopad 2007, 13:33:08
Flash0:/ lub 1 mo?na formatowa? w recovery (ale chyba tylko na M33). Flash:/1 to ustawienia XMB, flash0:/ to Twj fw, wi?c nie radz?. Pomy?ka b?dzie bolesna :D

Nie forum, tylko komentarze po tutorialem. Lepiej jest w?a?nie na forum (za?? jaki? topik to b?dzie mo?na swobodnie porozmawia?). Od tego ono jest. Wszelkie pytania NIE zwi?zane z downgrade-m kieruj na forum. ?mietnik si? robi ;]

jasiu7361 - 6 Grudzien 2007, 22:28:15
Mam pytanko mam soft 2.80 da sie go przerobi? na 1.50??

Berion - 9 Grudzien 2007, 20:34:58
Pandora lub odpowiedni downgrader + Lumines/GTA-VCS

Kowalkrk - 28 Grudzien 2007, 11:21:29
Witam serdecznie, posiadam PSP z p?yt? IC-6001 i firmware 2.82 (jaka to p?yta g?wna), niewiem czy mam go Downgrade-owa? do FW 1.5 lub 2.71SE-X, czy odrazu upgrade do 3.02OE-X, i czy konieczno?ci? jest posiadanie luminesa lub gta lcs, jaki soft do tego potrzebny i jakie jest ryzyko spalenia flasha??

Berion - 12 Styczen 2008, 23:39:05
Nie wiem jaka, ale dobra ;) Te? tak? mam.

Nie, zapomnij o downgrade-rach. Znajd? koleg? z PSP, niech zrobi z Twojej baterii, bateri? serwisow? i sformatuje MSD (Pandora-s Battery). W ten sposb zejd? do 1.50, a potem na CFW np. M33. Czytaj readme do CFW!

Spalenia flasha? 0%, absolutnie zero procent. ;] NAND Flashe nie ulegaj? spaleniu przez downgrade. Co najwy?ej uszkodzeniu mo?e ulec struktura logiczna, ale to do naprawienia domowymi sposobami.

PS: geez, przecie? na oryg. fw nie wgrasz cfw. Te mo?na wy??cznie z 1.50 i innych cfw. SE/OE s? ju? przestarza?e. Je?li zale?y Ci na cfw od Dark_Alexa to wgraj jaki? M33.

JARO1232 - 21 Luty 2014, 15:38:37
witam
od nie dawna mam psp 1003 data code 5b
z cf w6,60
nie chcco wykasowaem pliki z flash 0
czy da si je wgra ?
konsolka ma czarny ekran
nie wchodzi w recovery
wycza si po kilku sekundach
co robi ? :(

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: