Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PS3] Dla poczatkujacych - podstawowe informacje o konsoli

Wymiary i wygląd



Uwaga:

Nowsza, aktualna wersja PS3 FAQ znajduje się pod adresem:
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PlayStation3-FAQ/



Wymiary: 325 mm (szerokość) x 98 mm (wysokość) x 274 mm (głębokość)
Waga: ok. 5 kg
Głośność: ok. 29 dB - zbliżona do PStwo (slim)

Porównanie wielkości PlayStation 3 względem innych konsol:
[klik] [klik]


Wersja z dyskiem 20GB [rozdzielczość zdjęcia - 1024x724]


Wersja z dyskiem 60GB [rozdzielczość zdjęcia - 724x1024]


Wersja z dyskiem 60GB [rozdzielczość zdjęcia - 724x1024]


Wersja z dyskiem 60GB [rozdzielczość zdjęcia - 724x1024]



Komentarze


loki7777 - 7 Marzec 2007, 21:44:27
ladnie,ladnie

korall - 8 Marzec 2007, 11:55:15
bardzo "temndencyjny artykul .. zwlaszcza tabelka i pozycje : Wsteczna kompatybilno?? i Blokady regionalne

tu poproswtu autor pokazal ... ;)

pozdrawiam

emcepl - 8 Marzec 2007, 12:51:20
Wsteczna komp.: PS3 - 1500-2000 PSX + ponad 1000 PS2; X360 - 297; Wii - ok. 200 GC + kilkadziesi?t gier ze starszych konsol. Tendencyjnie wska??, ?e wychodzi 2500 (lekko licz?c) vs 300 vs 250.
Blokady regionalne: Wii - blokady na wszystko; X360 - blokady na wszystko za wyj?tkiem ok. 100 gier na X360; PS3 - na wszystko za wyj?tkiem WSZYSTKICH gier na PS3. Rwnie? pozdrawiam :)

GlatzOK - 8 Marzec 2007, 21:10:39
Text konkretny ale doszuka?em si? kilku b?edw merytorycznych.

emcepl - 9 Marzec 2007, 06:48:27
@GlatzOK - napisz jakie w tym miejscu lub (lepiej) na forum (http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=70713).

zbynia - 11 Marzec 2007, 00:07:05
"Jakie kable od PS2 mog? wykorzysta? z PlayStation 3?"
Sieciowy, zasilaj?cy, composite, component, optyczny.

troszke to glupie bo sieciowy i zasilajacy to jest to samo w dodatku to nie ten kabel - w ps3 jest komputerowy a w ps2 byl zwykly konsumencki

Berion - 15 Marzec 2007, 10:55:25
Poprawione :)

lee99 - 23 Marzec 2007, 12:52:50
Wii: "brak portu Ethernet (!)" ale jest co? takiego jak Wii LAN Adapter info [url=http://www.wiicenter.pl/index.php?page=accesory]http://www.wiicenter.pl/index.php?page=accesory[/url]

mosbiq - 24 Marzec 2007, 11:26:59
no facet - chyba troche przesadziles z porwonaniem cen gier na poszczegolne konsole - chodzi mi dokladnie o komentarz ze ceny gier na ps3 potrafia byc o 10% tansze od gier na xbox360. nie przesadziles troche ? bo az jedzie stroniczoscia na odleglosc !!!!

Berion - 26 Czerwiec 2007, 11:05:02
FAQ by? napisany jeszcze przed premier? w Europie, wi?c nie ma si? czemu dziwi? - takie by?y ceny orientacyjne.

Fishinthewater - 7 Sierpien 2007, 19:40:59
Je?li chodzi o konsole NTSC, to mam Japo?skie PS3 i jedyny powa?ny problem to DVD PAL nie chodzi pomimo ?e to ten sam region. Jest podzia? na PAL/NTSC. Jest to zdecydowany minus. Drog? obej?cie jest Ripowanie DVD przez PC do pami?ci PS3. ?wietny program koduj?cy prawie wszystkie formaty video (niestety nie bezpo?rednio z samo DVD) to PS3Video9 (RedKawa) daje nawet podkr?cania jako?ci i z 700Mb AVI zrobienie HD. Wi?c sposb jest , ale cen? jest czas kodowania czyli ok 1-5h.
Nawet najta?sze DVD ju? teraz obs?uguj? oba systemy i PAL i NTSC wiec to przykra k?od? pod nogi. (nota bene do przenoszenia u?ywam iPoda 30GB)
Je?li chodzi o gry to nie mam do?wiadczenia z grami z EU ale mi?e jest to, ?e wszystkie gry ktre kupuj? w Japoni s? po angielsku i mo?na w ustawieniach konsoli zdecydowa? sie na napisy, zmian? j?zyka itp, to mi?e dla obcokrajowca.
Je?li chodzi o HDD polecam poszuka? w internecie, jest instrukcja do zmiany dysku na ka?dy inny(2,5”-SATA!). dzieje sie to bez naruszenia gwarancji (!) , wystarczy kilka ?rubek i mamy 120 czy 250GB pami?ci do dyspozycji.
Osobisty minus Konsoli- brak gir dla dzieci, niestety wiadomo ju?, ?e targetem s? Hardcore Gamers ale nie +dzieci. Szkoda bo gry, ich jako?? i fakt ?e Sony upgrade hardwear-u robi? nie b?dzie musia? jest obiecuj?ca. PS3 si? dopiero rozkr?ca ale do ko?ca tego roku ma wej?? w sumie 380 gier wi?c my?l? ?e kilka osb si? jeszcze z konkurencji nawrci :)

Berion - 9 Sierpien 2007, 11:00:35
Konsola dopiero raczkuje. Lubisz gry dla dzieci? No to celuj w np. Little Big Planet (no przecie?, ?e nie w Heavenly Sword :D). Za rok sytuacja b?dzie wygl?da? zupe?nie inaczej. Pocz?tki ka?dej konsoli s? kiepskie - to normalne i dziej? sie tak ju? "od ho ho, a mo?e i d?u?ej".

Grze?iu748 - 10 Listopad 2007, 14:19:50
proponuje aktualizacj?. W?a?nie jest na rynku wersja 40 GB.

Mice20 - 24 Maj 2008, 16:58:51
Przydala by sie gruntowna przebudowa artu. Wyszlo juz torche nowowsci wiec bylo by to jak najbardziej na miejscu:)

wwerak - 28 Wrzesien 2009, 20:33:23
Ej mam telewizor SONY TRYNITRON 3 ! Czy na nim pjdzie ?

wwerak - 28 Wrzesien 2009, 20:33:23
Ej mam telewizor SONY TRYNITRON 3 ! Czy na nim pjdzie ?

JARO1232 - 25 Pazdziernik 2009, 13:02:15
Ludzie co wy tu chrzanicie, ps3 nie pozwala na granie w stare gry [ no bock kompatible ] czyli jak ps3 orgina? a nie masz ps2 to zapomnij o starych grach !! A z tego co wiem to jeszcze nie ma mode chipu na ps3 i ma?o tego chyba nikt nie wie jak tego chipa tam zamontowa?, jeszcze tego nie robili , czyli jednym s?owem lipa po ca?o?ci !!!

Berion - 6 Sierpien 2010, 10:52:28
Tutorial napisany zosta? w marcu 2007 roku, kiedy nie by?o jeszcze premiery w Polsce i kiedy dostepne by?y modele CECHA i CECHB ze wsteczna kompatybilno?ci? (z angielskim widz? te? masz problem, powinno by?: "backward compatible").

W przygotowaniu jest nowy FAQ, ale kiedy go opublikujemy trudno powiedzie?.

JARO1232 - 3 Czerwiec 2011, 01:46:55
:) czasami szybko pisz? , a w?a?nie czy op?aca?o by si? teraz kupowa? ps3 i czy da si? obej?? magic gate na dyskach dvd i blulray? ?eby ich nie niszczy? oczywi?cie.

lubi? zbiera? rzadkie tytu?y takie jak , serie mk czy tekken, a nie chc? ich straci?. wyczyta?em tu ju? dawniej ?e nawet ps2 maj? mie? magic gate na dyskach dvd i ?e to ustrojstwo nie puszcza nawet orygina?u jak widzi mode chipa na p?ycie konsolki - czy to samo tyczy si? mc boota ? i czy mog? si? pozby? mojej ps2 bez strachu ?e nie pogram ju? w gry z ps2 na ps3 ?
prosz? o odpowied? priv na forum

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: