Konsole

Strona g��wna

 

Spis treści



[PS2] Exploit M.R. Browna

Tworzenie obrazu



Najpierw utworzymy obraz płyty za pomocą Independence Compilera 4.1, dzięki któremu automatycznie zainstalujemy wszystkie niezbędne pliki na MC. Jeśli posiadamy konsolę w systemie PAL, wszystkie pliki exploita zostaną skopiowane do katalogu BEDATA-SYSTEM, jeśli NTSC/U (np. z USA) - do BADATA-SYSTEM.

Independence Compiler (Win9x/NT) (testowane na wersji 3.0 i 4.1)

1.) Uruchamiamy Independence Compilera:

Zakładka "Title.db"
W tym miejscu należy włożyć nasz Trigger Disc do napędu w komputerze i wcisnąć GET, a następnie ADD. Możemy dodać dowolną ilość TD do spisu, jednak należy pamiętać, iż więcej wpisów oznacza mniejszą ilość miejsca na memorce na save’y i programy (w postaci plików ELF). Lista działających gier PSX jako tigger disc: tutaj i tutaj.



Zakładka "Loader"
Tutaj wskazujemy dowolny program, który zostanie uruchomiony. W naszym przypadku będzie to oczywiście najnowszy LaunchELF :) Z kCDRI pobieramy uLELF, wypakowujemy plik BOOT.ELF, który potem wskazujemy opcją LOADER => Other.



Zakładka "Files"
Teraz dodajemy pliki ("Browse for file") i foldery ("Browse for folder"), które znajdą się na płycie w katalogu FILES i które zostaną zainstalowane na MC. Nasze ELFy będą widoczne w okienku "Added Files".



Zakładka "IP Options"
Wybieramy "No" (możecie wybrać "Yes", ale tylko w wypadku, gdy chcecie w przyszłości wrzucać pliki przez LAN).



Zakładka "Region"
PAL lub NTSC w zależności od posiadanej wersji PS2. Konsole z Japonii nie są obsługiwane przez IC.



Zakładka "Extras"
Cały obraz płyty powinien mieć conajmniej 100MB (działa wtedy lepiej), tak więc należy zostawić 100. "Configuration Files" zostawiamy puste.



Zakładka "Create Exploit"
"Output file" - wybieramy "CD image (bin/cue)". Jeśli będziemy korzystać z Action Replay MAX, CodeBreakera, Xplodera lub GameSharka oraz pendrive’a, należy wybrać "Memory Card (XPS)". "Installer only" - "Yes".

Klikamy w panel "Create Exploit!" i czekamy aż IC zrobi nam obraz.



2.) Po utworzeniu obrazu w katalogu C:\IsCentral\, wypalamy go na CD.




Komentarze


Lewis - 24 Styczen 2007, 18:36:19
Nareszcie co? co mo?e da? sporo rado?ci,tylko jedno ma?e ale-zak?adka "File"-jakie mam doda? pliki i foldery.Widniej?cy w okienku AHX.ELF-sk?d go mam pobra? i co to jest?

Berion - 27 Styczen 2007, 23:13:30
Nareszcie? Wi?cej z tym roboty ni? po?ytku :)

Jest napisane jak doda? plik/folder. A AHX to taki ma?y player trackerw amigowych. To nie jest dla Ciebie istotne.

konsolowiec-PS2 - 31 Styczen 2007, 15:23:45
Ma pytanie w jaki sposub odpali? piraty na expoilcie? Bo piszesz, ?e morzna odpala? kopie zapasowe gier ( rwnie? z dysku) ale niewiem w jaki sposb. W dodatku dzi?ki temu bajerowi morzna odpala? wy??cznie programy z karty(przynajmniej tylko to potrafie). Wi?c odpisz lub dodaj jaki? tortiular jak ko?ysta? z tego bajeru. Pozdro

Berion - 2 Luty 2007, 13:37:23
Piraty to nie ma tej stronie -_-

Za pomoc? trigger discu, w ko?cu po to jest oryginalna gra i "wyci?g" title.db.

mms_s8 - 4 Maj 2007, 22:32:01
sk?d wzi??? pliki sms19r2.elf
hdl08.elf
ahx.elf

mms_s8 - 5 Maj 2007, 17:28:47
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????

mms_s8 - 5 Maj 2007, 17:28:48
jak odpali? kopie zapasow? gry jakim programem jak ?????????????????????????????????

mms_s8 - 5 Maj 2007, 23:47:41
sposob nie dziala nie da sie odpalic kopii gier mp3 i divx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berion - 6 Maj 2007, 11:09:07
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=71631

konsolowiec-PS2 - 11 Maj 2007, 09:29:21
Wydaje mi si?, ?e te expoilt da rad? odpala? tylko kopie zapasowe. Podkre?lam kopie zapasowe. Wi?c trzeba mie? orginaln? giere i dopiero podmieni? na kopie. Nieda si? chyba odpali? gier tak jak swap. Czyli wrzucam jeden orgina? i dzia?a ka?da kopia. Je?li si? myle to powiedzjak czy mo?e ten expoilt odpala? gry jak swap.

Berion - 21 Maj 2007, 17:16:02
Mo?e, oczywi?cie ?e mo?e :)

konsolowiec-PS2 - 24 Maj 2007, 13:09:16
Expoilt dzia?a w 100%. Odpalam gry uelfem. Dzia?aj? nawt gry na DVD9! Trzeba mie? jedynie gr? z odpowiednio du?ym TOC.

Berion - 15 Czerwiec 2007, 23:44:20
Niedawno ffgriever zmontowa? title.db wa??cy 4KB! i taki, ktry bootuje nie z MC, ale z Mass.

konsolowiec-PS2 - 4 Lipiec 2007, 15:24:32
Nie z MC lecz z mass (czy da si z hdd). Super, a jak to zrobi??

Berion - 4 Lipiec 2007, 21:40:32
Przecie mwi? ;]

Hmmm dobre pytanie.

Na razie to r?cznie w hexie, ale pogadam z ffg, mo?e dopisze jaki? user friendly program.

insert - 2 Pazdziernik 2007, 19:16:32
I tak nikt nie wie jak uruchomic exploita od a do z ! nigdzie niema tutoriala ktory dokladnie pokazuje co trzeba zrobic moze wy wiecie???

Berion - 4 Pazdziernik 2007, 15:11:40
Maj?c wgranego exploita (title.db) na MC, wk?adasz gr? z PSXa (trigger disc) i uruchamia si? program z na memorce, ktry zosta? wskazany w title.db.

Polecamy ulelf, poniewa? to jest najlepszy obecnie manager plikw.

Wyjmujesz p?yt?, wsadzasz orygina? o TOC wi?kszym ni? TOC kopii. Po weryfikacji no?nika przez nap?d, podmieniasz p?yt? na kopi? (teraz ju? haczykiem trzeba wyci?gn?? tack? - tak jak na SM). Przechodzisz teraz w ulelfie na CDFS:/ i uruchamiasz *.elf-a gry (np. SCES_123.45).

Fonek - 10 Kwiecien 2010, 16:16:02
Mam pytanie naczyta?em si? du?o tutorialw i mam m?tlik. Je?li wyci?gne title.db z oryg. gry PS1 i zrobie tak jak jest opisane to jak w??cze konsole wyskoczy mi uELF ? I b?d? mg? zainstalowa? wtedy Free MC Boot ? Mam nadzieje ?e kto? tu zajrzy i mi odpowie ew. zapytam si? jeszcze kogo? innego. Pozdro i czekam na odpowied?.

Berion - 7 Lipiec 2010, 10:12:51
title.db nie wyci?ga si? z gier, jak napisa?em to plik z ustawieniami dla ps1drv. Odpowiednio spreparowany plik pozwoli za pomoc? gry z PSX, dla ktrej by? przygotowany, uruchomi? niepodpisany kod. A wi?c tak, np. uLE za pomoc? ktrego mo?esz odpali? instalator FMCB.

Jest te? mod tego exploita przez ffg, ktry pozwala na odapalnie z usb, ale czy nie b?dzie konfliktw z FMCB to nie wiem, wi?c lepiej tak starego kodu nie u?ywa? do odpalania nowych progsw.

- - -

Zach?cam do pisania na forum. W komentarze pod tutorialami ma?o kto zagl?da, ja zwykle raz na rok. ;]

Komentarze sa dostepne tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow (jezeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jezeli nie, zarejestruj sie (rejestracja jest darmowa).
Nazwa uzytkownika:
Haslo: